Tempura rolls vintertid

 
 
Middag med några kompisar på East igår kväll och det var mycket trevligt trots (eller tack vare?) att vi fick lov att beställa in en extra omgång tempura rolls för att bli mätta. Biblioteksgatan såg väldigt vacker ut, alltså.. Ju mer det glittrar och lyser, desto mer gillar jag det...
 
Påminner mig om att jag tänkt måla naglarna med min nya glitterlack i kväll.
| |
#1 - - Beate:

Tempura Rolls och East - säger bara MUMS!!!
Vi brukar också alltid beställa en extra portion och dela på tre. Åsså dippen - dregel, dregel:-)

#2 - - Anonym:

Stockholm är vansinnigt vackert i vinterskurd. Längtar alltid dit när det ska bli vinter!

#3 - - Znogge:

Våra städer är vackra nu...

#4 - - Herta:

Har du också tagit jullov. Skulle gå lättare om blogg.se funkade på mobilen.

#5 - - Anonym:

Aha... jullov redan?
Tempura rolls har jag aldrig träffat på, vet inte ens vad det är.
Ha en trevlig helg, andra advent!

#6 - - Inga M:

Asch det var ju jag ovan, glömde fylla i adress.

#7 - - Beate:

Ja antingen har du börjat julledigheten redan nu eller så har du aldrig kommit hem efter snökaoset i onsdags. Hursom hoppas jag att du har det bra någonstans varmt och inte ute i 20 minusgrader;-)

Upp