Lilla Estelle


Gudmoder Anne kommer att ge dig en humoristisk och inte så allvarlig inställning till saker och ting i livet, men putta på dig att alltid göra ditt bästa.

Gudmoder Znogge skänker dig förmåga att älska, framförallt fyrfota pälsbärare men tillhandahåller också pedagogisk expertis.

Vem som vill vara Gudmoder nr 3 har vi inte blivit på det klara med, men vi återkommer i frågan.

-Frivilliga?
Anne guidar Victoria & Daniel | |
#1 - - Diana:

Sorry, jag kan nog inte vara med... Jag är nämligen gammelkusin till hennes blivande gemål! :)

#2 - - Dubbelörnen:

Jag kan lära henne att njuta av dagen o livet!! :D

#3 - - Znogge:

Jag som trodde att Diana skulle anmäla sig på studs! Jag menar planer har gått i stöpet förr än idag...

#4 - - Irrhönan:

En av de där tanterna liknar mig, lite. Det gråa håret.

Jag kan lära henne allt möjligt. Möjligtvis blir hon inte särskilt mycket klokare av det.



viskar Är det nu jag ska fråga vem jag ska vara gudmor åt... ;-)

#5 - - Beate:

Hahaha!!! Ja Estelle kommer ju från latinska "Stella" som betyder stjärna. Å jag vill att hon blir en fotbollsstjärna;-) Men som gudmoder nummer 3 - nej tack, jag umgås inte så gärna i sådana kretsar;-)



PS. Gillar hennes namn och alla andra namn hon fick var helt godkända! DS

#6 - - cool:

jag kan ge henne lite bajs

#7 - - Suss:

Och kungakraken som sa Istelle när han var på TV idag. "Vad då Istelle," sa jag till kärestan och han såg lika frågande ut som jag.

Gudmor är jag till tvenne alldeles vanliga, normala flickor, det räcker för mig.

#8 - - Selma:

Behöver hon en tvättäkta republikan tror du eller blir det bara dumt?

#9 - - Inga Magnusson:

Jag som är speciallärare med besvärliga läsinlärningsfall som livslång specialitet ställer förstås upp som gudmor för att guida detta lilla pyre igenom hennes framtida kamp med de dyslektiska bångstyriga generna!

;-)

Upp