Hon föll ur sängen

Jag hade nu tänkt somna om. Jag som glömt stänga av väckningen som är inlagd till klockan 5 på vardagar. Ja, jag jobbar denna sista dagen före semester hemifrån.
 
Istället blir jag mer än klarvaken!
 
Snudd på chockad!
 
 
Katten som ligger bredvid mig och gosar så rart ramlar plötsligt över sängkanten och tror visst att hon kan hindra fallet genom att ta och borra in en klo i mitt pekfinger som ligger nära till hands.
 
Jag tror inte att jag behöver tala om att blodvite uppstod. Och vem som var mest förvånad, Fluff eller jag, var svårt att avgöra.
| |
#1 - - Selma:

Stilig header och skönt med semester.

#2 - - hugan:

Snygg ny header!
Mycket tråkigt uppvaknande. Och så typiskt. Ungefär samma sak här. En tröst att det är fredag och väldigt snart ledigt! :-D
Ha en bättre fortsättning på dagen!

#3 - - tess:

Lite typiskt katter... pang så ligger de där... oj ramlade du ner typ...

#4 - - Jess:

Vilket chockartat uppvaknande!
Ha eb skön fredag!

#5 - - Znogge:

Tur det inte var du i alla fall! Min moster föll ur sängen och bröt sin näsa...

#6 - - Beate:

Ja du fick ju en härlig och solig om än tidig morgon:-)

Upp