Småslumrar

Jag sitter och småslumrar i soffan. I morgon ska jag plocka och städa och fundera på vad våra vänner som kommer på dotterns student ska få att mumsa på, men i kväll gör jag inget. Fortsätter och småslumrar kanske.

Jag hade en riktigt bra dag i Linköping, stannade till i Norrköping med uppdrag att köpa en speciel mobilväska Style by Tyra till den blivande studenten men den var tvärslut så då gick jag och köpte mig en klänning i stället. Nedsatt pris som jag fick än mer nedsatt för jag tyckte den var litet solkig. Inte solkigare än att tvättmaskinen råder bot på det. Jag kände mig rätt nöjd med det. Om jag fortsätter så här kanske jag kan bli professionell prutare.

-Jag sa prutare och inget annat!!!

Ja, jag fick diskmaskinsförsäljaren att lägga till en årsförbrukning diskmedel. Maken var inte direkt imponerad men det var nu mer än han brukar åstadkomma. Ja, han brukar inte ens försöka.

Nu mera Criminal Minds.
Allmänt | |
#1 - - Beate:

Grattis till en succé dag måste man väl säga!!! Älskar att pruta - inget annat alltså, å är en baddare på det kan jag säga inte utan en viss stolthet;-)

Bra att du chillar eller småslumrar, men om du läser mina inlägg så LÄS dom:

Klart jag körde mot enkelriktad, vad tror du!!!

Upp