Bara vara

Sova, frukost, veckans alla tidningar och några maskiner tvätt. En tur ner på staden för att köpa Revaxör till yngsta sonen och litet middagsmat på det. Jo, jag köpte Keplers Eldvittnet och boken Felicia försvann. I kväll blir det lövbiff, litet rödvin och TV på det. Det är ju både Så mycket bättre" och "Downton Abbey" att se på, tillhör då rakt inte vanligheterna att jag bänkar mig för ett specifikt TV-program för att inte tala om två.
 
I morgon blir det... något. Litet plock, litet läsning, litet mera tvätt skulle jag tro.
 
Det är så skönt med ett par slappa dagar efter två galna veckor.
| |
#1 - - Herta:

Låter jätteskönt. Du får till lite bloggande i alla fall. Jag gjorde ett infall häromdagen men bättre än så blir det inte. ha en skön lördagskväll och gör inte mycket i onödan.

Upp