Hotellrum nr 1

 
Veckolång turné är jag ute på och natt nr 1 tillbringas på Scandic Europa i Göteborg. Även om jag gillar att "flytta in" i hotellrum, så ids jag inte göra det här. Väskan är öppnad, det får räcka.
 
Snabbtåget Stockholm-Göteborg skötte sig, men det gjorde inte ett pendeltåg som behagade krokna på samma spår i höjd med Floda (eller vad det nu hette), 25 minuters försening. En kopp te och macka på rummet och jag har pillat med morgondagens presentation ett par timmar. Jag är inte särskilt taggad, jag får nog ta och lyssna på min peppapp innan jag somnar.
 
I morgon reser jag vidare, väster ut!
 
| |
#1 - - Selma:

Har du en bra peppapp. Det borde nog även jag ha tror jag.

Svar: Om den är bättre eller sämre än andra vet jag inte, men den funkar helt OK på mig, om jag lyssnar tillräckligt många gånger och faktiskt säger och tänker det som sägs. Jag boostade moralen riktigt bra i morse inför mötet. :)
Den jag har heter rätt och slätt PeppApp (Olof Röhlander).
annnne.blogg.se

#2 - - Znogge:

För en natt är det inte lönt att packa upp...

Upp