Hotellrum nr 2

 
Efter morgonens insats belönade jag mig med en räkmacka storlek stor innan jag steg på bussen mot Oslo. Vid gränsen blev bussen genomsökt med hund, alla fick legitimera sig och tala om varifrån man kom och vart man skulle och sedan när två män inte klarade av att leverera rätt svar på frågorna fick alla kliva ur (denna manöver påbörjades medan jag var på toaletten så jag höll på att inte ta mig ut), bagage plockades ur. Och sedan plockades bagage tillbaka, alla fick kliva på och bussen körde vidare.
 
Eller alla och alla...
 
Männen som inte svarade rätt på frågorna fick inte åka med vidare...
 
På turnéhotellrum nr 2 har jag vacker utsikt från balkongen. Jag tog mig en runda runt grannskapet, köpte en påse chokladnötter och nu gör jag ingenting. I morgon förmiddag ska jag jobba en stund, sen ska jag ut på stan och spana.
 
Och så blir det stuns och baluns i morgonkväll- wohoooo!!!
| |
#1 - - Jonathan Schiess:

Hej, Anne!

Jag heter Jonathan Schiess och jag jobbar på företaget NetBooster (www.netbooster-agency.se) och vi hjälper våra kunder att öka sin synlighet på nätet genom att annonsera för dem på olika bloggar och hemsidor.

Vi arbetar just nu tillsammans med Spar Hotel (www.sparhotel.se) - hotell i Göteborg - och vi är intresserade av att annonsera för dem på din blogg. Ersättning ingår.

Hör gärna av dig till min mail om det låter intressant så berättar jag mer!


Med vänliga hälsningar,
Jonathan

Upp