Malmöfredag

Sent förstod jag att jag skulle vara förmiddagens "underhållning" på jobbet jag skulle göra. Det vill säga att jag skulle prata i tre timmar... Jag vete tusan hur det gick till men det gick bra. Inte non-stop prat men ändå håla låda.
 
Efteråt träffade jag Dotter på Starbucks, vi fikade, sedan shoppade vi en hel massa och så gick vi på bio; Breaking Dawn. Nu sitter vi i studentlyan och det ser ut att vara ett nytt avsnitt av Criminal Minds på TV:n, perfekt att småslumra till. Mys, mys, mys...
| |
#1 - - Znogge:

Trevligt att få rå om dottern förstår jag!

#2 - - Suss:

Anne, Boots har ALLT och speciellt till jul. Jag lovar att du blir lika galen som vi om du far dit den här årstiden. Jag har köpt massor med julklappar, men det kan jag varken visa eller skriva om här på bloggen! Så är det!!!!

Upp