Bryssel & Boston nästa

Just nu känner jag mig mest som "Håhåjajaaaa, om jag skulle gå och lägga mig", men i morgon flyger jag till Bryssel. Och Äldsta Sonen till Boston.
 
Väskorna är packade och jag har rabblat de fem p:na: Pengar, Pass, Pillett, Piller och Pagage- allt är under kontroll.
| |
#1 - - Herta:

Vilken nervspänning...skulle i varje fall jag tycka. Jag menar förståss kanske inte Bryssel, i första hand även om jag förstår att detta också kan vara spännande. Boston låter föståss otroligt spännande, på ett annat sätt än lilla mammas resa:)

#2 - - BP:

Ja personligen skulle jag nog välja Boston, men sonen verkar ju vara en sansad och mogen kille, så han klarar sig nog!
Bryssel - ja, nej. Förutom EU-kvarteren är det nog inte min smak alls. Grand Place kanske, Männeken Piss är värdigt "tiny" och "matgatan" mycket turistisk. Så, nej, jag tar Boston om sonen vill ha en bagagebärare alltså;-)

#3 - - Znogge:

Hoppas ni båda får en trevlig resa!

#4 - - Suss:

Låter som en bra, men något ologisk, ramsa att lära sig. Snart bär det iväg över havet....... till Åland som vanligt på sportlovet, bara över natten och mest för att komma bort ett tag med Jullan som hytt/huttkamrat!

Upp