Om man skulle...

Jag sitter i hotellsängen och funderar på om jag skulle ta och kliva upp. Jag har halvjobbat en stund, ska på möte runt lunchtid och sedan tåg hem i eftermiddag. Inget nytt på den fronten med andra ord.
 
För övrigt läste jag på en blogg att Reinfeldt och Sabuni har ihop det. Inte för att jag tror det, men det är ju fullt möjligt.
 
Jag tittade också igår kväll på Veckans Brott och hur Leif GW spankulerade omkring i våra gamla hemtrakter och funderade kring 69 stulna kor. Intressant. Kanske.
| |
#1 - - Freedomtravel:

Har också hört det ryktet, men ja... rykten vet man ju inte så noga med. Det är förstås inte omöjligt, men samtidigt känns det som att såna rykten kan spridas ganska lätt...

#2 - - Selma:

Det är mycket med rykten men skulle det vara så kan man ju förstå om hon fick mer bråttom att lämna.

Upp