-Kan jag inte få äta ur påsen bara?

 
 
Det verkar som att vi har kommit till den punkten i programmet då påskgodiset lika gärna äts direkt ur påsen utan att passera pappersägget först och de kokta äggen smakar likadant med eller utan färg. Nåja, tids nog blir det dags för pyssel och pynt igen.
 
-Annars då?
 
Ptjaaa... Jag läste en riktigt bra bok igår; "Kvinnan i rummet" av Jussi Adler-Olsen, jag klurar på var i Los Angeles man ska bo om man åker dit, konstaterar att våra äppelträd snart är färdigbeskurna och att litet memma hade varit på sin plats, en dag som denna. Jag har också funderat en del på Nordkoreas tuppande och vad de kan tänkas hitta på. Om något.
| |
#1 - - Herta:

Aha, du är ute på bloggen. kul att se dig och glad påsk,det som är kvar. Härhemma slappar vi och funderar på delvis likartade funderingar, eller i varje fall jag. Fast jag läser en annan bok förståss.

#2 - - BP:

Glad Påsk!

Upp