Ruzzle!

Jo, jag wordfeudar med ett fåtal utvalda fortsatt, men för tillfället är det Ruzzle som är besattheten (tack vare Leontina!).
 
Men när jag ruzzlar så vill jag ju spela klart på stört! Jag har inte alls samma tålamod som med WF.
 
-Någon annan med samma problem?
| |
#1 - - Herta:

Jag bara tävlar i musik på Songpop. Det enda jag orkar med i spelväg just nu.

#2 - - BP:

Å vad är Ruzzle???????

Svar: Spel på mobilen, man bildar ord på en spelplan bestående av bokstäver hullerombuller. På tid! Tre omgångar är en match!
annnne.blogg.se

#3 - - Therese/zill:

Jag spelar Quizkampen just nu... Det som är bra med det är att man inte måste svara på gång, utan man har (upp till) 48 timmar på sig att köra sin omgång. Jättebra, om man inte har tid just när den man spelar mot är klar.

#4 - - Suss:

Jag vill också "Ruzzla" direkt, men det är svårt på arbetstid. Brukar ta med mig telefonen till "damrummet", man hinner......:-))

Upp