Och så var det måndag igen

 
 
Mötesdagarna i Lissabon var inte bara trevliga och intressanta, utan också lärorika vad gäller internationellt arbete. Vi är alla så lika och olika på samma gång.
 
Som jag sa tidigare så är Lissabon en trevlig stad. I lördagskväll avslutade vi mötet med att gå på Skybaren på hotell Tivoli före en fenomenal middag på fiskrestaurang i området Dochs (tror jag det hette, nedanför bron på bilden), och det var fantastiska upplevelser båda två. Mycket svenskar i staden, dock, om man nu inte nödvändigtvis vill frottera sig med landsmän på semestern.
 
Idag hade jag tänkt ta igen litet av tiden jag jobbade i helgen, men det ser mer ut att bli att jag jobbar hemifrån. En standardrunda runt strutsfarm och bilskrot torde jag se till att hinna med ändå.
| |
#1 - - Ullrika:

Har varit i Lissabon för många år sen. Åker gärna tillbaka!

#2 - - Herta:

Kollar lite om du lever och har hälsan?

Upp