Hej!

 
 
Jag såg ett mailmeddelande flasha förbi i övre högra hörnet som informerade mig om att jag fått en ny kommentar på bloggen! Och jag upptäcker att det finns ett helt gäng kommentarer som jag missat alldeles.
 
Min lilla, fina blogg som är helt ignorerad och oompysslad.... Jag saknar bloggandet här då och då, det var så mysigt, roligt och kreativt. Numera upptas min vakna tid att jobb. Och resor. Kul, men det börjar nagga på min hälsa så det är inget jag kan ignorera längre.
 
Nåja. Jag har tre galna veckor framför mig, tre veckor då jag ska till Bålsta, Taipei, Dublin och Sollentuna. Men sen är det bromsen som gäller. Kanske ska jag i syfte för återhämtning och dagboksföring faktiskt ta och blogga under dessa resor?
 
| |
#1 - - Örnen:

Låter en anings körigt, ditt liv... Det som kan verka så roligt till en början, äter sakta men säkert upp dig inifrån. Plötsligt så är det för sent...
Been there, done that...

Ta hand om dig vännen, det är ingen annan som gör det. Hör av dig när du får andrum.

Varmaste kramar

#2 - - Irrhönan:

Det skulle bli läst! Hos mig poppar du upp när du skriver, så jag missar inget. :-)

Upp