Skulle JAG ha blogganpassat mackan !?! Moi !?!


Ama de Casa ifrågasatte gårdagens frukost.

Ama de Casa antydde att jag skulle ha "blogganpassat" gårdagens frukostmacka.

-Vilken fräckhet!

Jag skulle aaaaaaaldrig göra något sådant! Aaaaaaldrig att jag skulle blogganpassa vare sig frukostmackor eller dubbelhakor.

Aaaaaaldrig!

Och jag dukar aaaaaalltid med servett till mig själv klockan 6 på morgonen!

Kanske måste jag statuera ett exempel här och rapportera Ama de Casa till Bloggarnas Ansvarsnämnd?


Jojomen!

Ama de Casa har förstått att jag inte är att leka med!

Bara gå och se pudeln hon fått lov att göra.

Jojomen.
Allmänt | |
#1 - - Inga M:

Ville bara fromt tala om att jag är på bloggbanan igen efter min mammas bortgång. Det blir en dag i taget på väg tillbaka ut i det vanliga livet liksom.

Passar på att önska en trevlig Valborgsmässafton!

#2 - - Jess:

Haha, tror nog att du får göra en anmälning. Ser inte allas frukostbord ut sådär tidigt på morgonen? ;)

#3 - - Afrodite:

Ja, sikken fräckhet...ett sånt påhopp! =)

#4 - - Anders de casa:

Hahaha! Vad rädd jag blir nu... NOT!

#5 - - Gun:

Förstår att du är väldigt upprörd! Hoppas Bloggarnas Ansvarsnämnd tar dig på största allvar!

#6 - - Stattinskan:

Haha, när jag tryckte på länken misstänkte jag genast att jag skulle hamna hos dig ... hur kan det komma sig ;-D

Nu kommer jag att göra en sån där grej som jag inte gillar att andra bloggare gör ... dvs skicka samma meddelande till alla (är jag spammare då? ... jag läser ju era inlägg???)Ska snart iväg och kan inte sticka utan att ha läst era inlägg (nyfiken vill man ju inte dö) ... Så ... Elda lagom ... gäller alla kategorier :-)

Kramar

Catarina

#7 - - Ellis:

Haha de var mig en riktigt fejkad macka 6 på morgonen minsann½

Upp