Om jag drack whisky...



.....så skulle jag ta mig en nu.

Jag har jobbat, jag har skrivit, jag har tänkt och jag har talat i telefon. En del har varit vardagssaker men inte allt. Och det är just detta "allt" som jag skulle behöva ta udden av med en rejäl hutt.

Jag vet.

Jag är kryptisk igen, men slutet äääääääär, nästan hääääääääär.....

PS. Tack för företagarinfot!!!
Allmänt | |
#1 - - Herta:

Själv är jag bara hemma och "middagar" med middag traditionelle innan ett antal kivällstimmar på jobbet tar vid.

#2 - - Selma:

Hmm, kan du inte lära dig att dricka whiskey?

#3 - - Jessi:

Ta en hutt av nåt annat slag då, det finns ju faktisat sånt som är gott...

#4 - - Jayne:

spännande...och kryptisk ja.... hmmmm...

#5 - - Huskatt:

Du får nöja dig med ett glas vin i stället :)

#6 - - Inga M:

Spännande att få följa upplösningen på detta drama! Du har anställt grannen med morgonrocken och planerar att spela in en film???

Upp